zo 20 juni om 10:00 uur

Locatie: Kievietkerk

ds. Esther de Paauw in de Kievietkerk te Wassenaar

Speciale dienst voor het hele gezin.  Kinderen zijn welkom in de Kindernevendienst (graag aanmelden – zie onder)

Geloof je wat je ziet of zie je wat je gelooft? Komende zondag een vrolijke en inspirerende Kidschurch vanuit de Kievietkerk. Centraal staat het verhaal van de genezing van de zoon van de hoveling. Niet het wonder staat centraal, maar of je het woord van Jezus kunt geloven. Tijdens deze dienst vliegen ook de kinderen van groep 8 over. U kunt hen een mooie wens meegeven, zie daarvoor het bericht verderop. Van harte welkom! Wel even reserveren bij het kerkelijk bureau!

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later te zien op Youtube Dutch Divine Services

Er geldt een maximum van 60 bezoekers per dienst. U kunt zich voor deze dienst aanmelden bij het Kerkelijk Bureau.